Verzend- & Retourbeleid

“Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, uiterlijk de volgende werkdag in huis.”  

Verzendbeleid

Bij DubbelGaaf.nl staat zekerheid hoog in het vaandel. Daarom geven we je graag op zoveel mogelijk vlakken inzicht in diverse zaken. Dat geldt ook voor ons bezorgbeleid. We vinden het belangrijk dat jij als klant weet waar je aan toe bent. Daarom willen we graag een verzendbelofte maken naar onze klanten: “Voor 16.00 uur besteld, uiterlijk de volgende werkdag in huis.”  

Met deze belofte willen we het mogelijk maken dat jij op een snelle en vlotte manier gebruik kunt maken van het bij ons gekochte product. Of je nu een refurbished product koopt, een accessoire of een complete set koopt; de belofte geldt voor ons volledige assortiment. Zodra jouw pakket verzonden is ontvang je een mail van de vervoerder waarin je jouw pakket kunt volgen. 

OptiesVerzendkosten
Thuisbezorging door PostNL€6,95
Afhalen bij DubbelGaaf.nl in RouveenGratis
Bestellen vanuit België€9,-

Ondanks deze belofte kunnen er soms problemen bij derde partijen ontstaan. Hierdoor kan jouw pakket alsnog vertraagd zijn. We merken dit vooral tijdens drukke perioden zoals rond Black Friday en de feestdagen. We doen iedere werkdag onze uiterste best om jouw pakket zo spoedig mogelijk en op tijd jouw kant op te laten komen en zijn niet verantwoordelijk voor eventuele problemen en/of vertraging die ontstaat bij een derde partij.  

Heb je vragen over ons verzendbeleid of heb je een andere vraag over de verzending van jouw pakket? Neem gerust contact met ons op.

Retourbeleid  

We vinden het bij DubbelGaaf.nl belangrijk dat je zorgeloos kunt genieten van jouw refurbished product. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent of gebruik wilt maken van onze service met betrekking tot een reparatie.  

Op het moment dat je niet tevreden bent met jouw aankoop kun je gebruik maken van de ‘niet goed, geld terug’ mogelijkheid. Dit is een termijn van veertien dagen na aankoop waarbinnen je, op eigen kosten, het product kunt terugsturen naar ons. Het aankoopbedrag krijg je van ons dan na ontvangst teruggestort. Meer informatie over de ‘niet goed, geld terug’ mogelijkheid vind je via onze klantenservice.

Daarnaast hanteren we bij DubbelGaaf.nl een garantietermijn. Ervaar je een defect buiten jouw toedoen? Dan kun je een beroep doen op deze termijn. Problemen buiten de garantietermijn? Geen zorgen. Zowel binnen als buiten deze termijn kun je gebruik maken van onze service. Houd er altijd rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor eventueel verlies van data. Het maken van een back-up/reservekopie op een externe schijf of cloud raden we dan ook altijd aan. Op het moment dat jouw reparatie binnen de garantietermijn valt, betalen wij de verzendkosten. Dit betekent dat zowel de kosten voor het (eventuele) opsturen van het product als de kosten voor het terugsturen namens ons voor onze rekening zijn. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele schade die kan ontstaan tijdens het verzenden van jouw product. Ook kun je jouw refurbished product langsbrengen in onze winkel in Rouveen. Vanzelfsprekend zijn hier geen kosten aan verbonden.