Terugbetaal- en retourneringsbeleid Retourbeleid We vinden het bij DubbelGaaf.nl belangrijk dat je zorgeloos kunt genieten van jouw refurbished product. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent of gebruik wilt maken van onze service met betrekking tot een reparatie. Op het moment dat je niet tevreden bent met jouw aankoop kun je gebruik maken van de ‘niet goed, geld terug’ mogelijkheid. Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een retour aan te melden. Hierna heb je vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Het aankoopbedrag krijg je van ons dan ,na ontvangst van het product in goede orde, binnen 14 kalenderdagen teruggestort. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@dubbelgaaf.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten zodra het product in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Garantie Daarnaast hanteren we bij DubbelGaaf.nl een garantietermijn. Ervaar je een defect buiten jouw toedoen? Dan kun je een beroep doen op deze termijn. Problemen buiten de garantietermijn? Geen zorgen. Zowel binnen als buiten deze termijn kun je gebruik maken van onze service. Houd er altijd rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn voor eventueel verlies van data. Het maken van een back-up/reservekopie op een externe schijf of cloud raden we dan ook altijd aan. Op het moment dat jouw reparatie binnen de garantietermijn valt, betalen wij de verzendkosten. Dit betekent dat zowel de kosten voor het (eventuele) opsturen van het product als de kosten voor het terugsturen namens ons voor onze rekening zijn. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele schade die kan ontstaan tijdens het verzenden van jouw product. Ook kun je jouw refurbished product langsbrengen in onze winkel in Rouveen. Vanzelfsprekend zijn hier geen kosten aan verbonden.