Klantenservice

Wij verstoppen onze contactgegevens niet!

Je kent het vast wel… Je hebt een vraag voor de klantenservice en wil graag even contact met een belletje, appje, mailtje of bezoekje. Er is alleen een probleem; de contactgegevens zijn nergens op de website te bekennen… Bij Dubbelgaaf doen we dat totaal anders en staan we rond inkoop, verkoop en service graag voor je klaar!

Omdat geen belletje, appje, mailtje of bezoekje ons teveel is, hebben we al veel vragen beantwoord. De vragen die ons het meest gesteld worden, hebben we voor je gebundeld en hieronder voorzien van antwoord. Zo maken we het je graag zo eenvoudig mogelijk. Heb je een andere vraag of behoefte aan meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op!

Betalen

Belgie: Intracommunautaire levering / BTW verleggen

Betaalmogelijkheden bij Dubbelgaaf

Waarom krijg ik de melding dat ik niet met in3 kan betalen?

Wat betekent gespreid betalen met in3?